Ποιοι είμαστε
Αγαπητοί γονείς,
To My Little Academy σας καλωσορίζει. Η ακαδημία μας, μεγαλώνει και εξελίσσεται συνεχώς. Βασικός στόχος είναι η γνωστική ανάπτυξη και η προσωπική εξέλιξη των παιδιών βρεφικής και νηπιακής ηλικίας με αναπτυξιακές δυσκολίες, μέσα από τη βιωματική εμπλοκή τους και την αλληλεπίδρασή τους με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι τα παιδιά που θα έρθουν στον χώρο μας να αισθανθούν αγάπη και ασφάλεια.
Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα υγιές και χαρούμενο περιβάλλον, με χώρους πλούσιους σε ερεθίσματα, που δίνουν τη δυνατότητα στο παιδί να εξερευνήσει τον κόσμο γύρω του και ερχόμενο σε συνεχή αλληλεπίδραση μαζί του, να διευρύνει τις γνώσεις του κατακτώντας σιγά-σιγά τη μάθηση. Έτσι, θέτουμε τις βάσεις για τη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
Το «My Little Academy» εφαρμόζει μια πρωτότυπη μέθοδο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης, η οποία στηρίζεται στην πολυαισθητηριακή μάθηση. Δεδομένου ότι η Πρώιμη Παρέμβαση σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης ενός παιδιού αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος, αποτελεί ευθύνη και σκοπό όλων μας να βοηθήσουμε τα παιδιά, ώστε να εξελιχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά, ψυχοκινητικά, ηθικά, αισθητικά και έτσι να μπορέσουν να ενταχθούν πλήρως στο σχολικό τους περιβάλλον.
Προτεραιότητά μας είναι η εφαρμογή ομαδοσυνεργατικών μεθόδων και κατάλληλων παιδαγωγικών πρακτικών που δίνουν ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύξουν τις ιδέες τους, να διατυπώσουν υποθέσεις και να καλλιεργήσουν τις ικανότητες-δεξιότητες τους. Ως κυρίαρχο διδακτικό μέσο αναδεικνύεται το παιχνίδι. Μέσα από αυτό τα παιδιά συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους, μαθαίνουν να συνυπάρχουν με τους άλλους, ενθαρρύνονται να σκέφτονται, να εξερευνούν και να επιλύουν προβλήματα που έχουν νόημα για εκείνα. Το παιχνίδι κινητοποιεί τη φαντασία τους, ενθαρρύνει τη συνεργασία και τον διάλογο βοηθώντας τα να αναπτύξουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να κοινωνικοποιηθούν.
Οι εκπαιδευτές μας
Οι εκπαιδευτές μας καθοδηγούν και ενθαρρύνουν τα παιδιά, πάντα με σεβασμό στους προσωπικούς ρυθμούς του κάθε ενός. Η παιδοκεντρική αντίληψη που δίνει βάση στην ανάπτυξη της ικανότητας και της ατομικότητας, διατρέχει ολόκληρο το μαθησιακό πρόγραμμα του «My Little Academy». Οι εκπαιδευτές του My Little Academy συμμετέχουν συνεχώς σε εκπαιδευτικά σεμινάρια που διοργανώνονται από την ίδια την ακαδημία, αλλά και διεθνώς.
Επιστημονικά Υπεύθυνη-Ψυχολόγος/MSc in Special Education Τσεκούρα Αναστασία
Η Τσεκούρα Αναστασία γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στην επαρχεία. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά ηλικίας 5,5 και 3,5 ετών.
Πραγματοποίησε τις βασικές σπουδές της στην Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Luton, στην Αγγλία. Είναι Κάτοχος Επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και του Συστήματος Γραφής Τυφλών Braille. Πιστοποιημένη, εξουσιοδοτημένη συνεργάτης του Α΄ Τεστ Ανιχνευτικής Δοκιμασίας Σχολικής Ετοιμότητας – παιδιά προσχολικής ηλικίας, του «Wisc Test III» Συναισθηματικής Νοημοσύνης– Ελληνική κλίμακα και του «ΠΑΙΣ» – Αναπτυξιακή Δοκιμασία Επικοινωνίας (για παιδιά ηλικίας 18 μηνών-4 ετών). Ταυτόχρονα έχει εκπαιδευτεί στη LEGO-Based Therapy και στην Εκπαιδευτική Ρομποτική για θεραπευτικούς σκοπούς, ενώ έχει εκπαιδευτεί στις τεχνικές CBT για αντιμετώπιση άγχους και διαχείριση κρίσεων.
Πραγματοποίησε σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στο University of London (Institute of Education) στην Αγγλία, όπου έλαβε τον τίτλο της Ειδικής Παιδαγωγού (MSc in Special Education-Inclusion and Disabilities Studies). Με τον τίτλο αυτό εργάστηκε σε διάφορα κέντρα θεραπείας-αποκατάστασης και εκπαίδευσης. Στη συνέχεια εισήχθη στο ειδικό γυμνάσιο-λύκειο κωφών βαρήκοων στην Αργυρούπολη, ενώ αργότερα ανέλαβε Επιστημονικά Υπεύθυνη Ψυχολόγος στο Κέντρο Ημέρας Ενηλίκων με Αυτισμό «ΣΕΙΡΙΟΣ», της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.) και εργάστηκε στη Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας ‘Παιδόπολη-Αγία Βαρβάρα’. Λίγο αργότερα ιδιωτεύει, ανοίγοντας το Κέντρο Ανάπτυξης Παιδιού ‘Νοημάθηση’ και στη συνέχεια τον Πρότυπο Χώρο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης ‘My Little Academy’, στη Νέα Σμύρνη, όπου και εργάζεται μέχρι σήμερα.
Οι γνώσεις της συμπληρώνονται με την παρακολούθηση πλήθους σεμιναρίων και συνεδρίων, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Δημήτρης Παπανικολάου
Ειδικός παιδαγωγός
O Δημήτρης Παπανικολάου εργάζεται ως εκπαιδευτικός από το 2012. Ως ψυχοπαιδαγωγός κατευθύνεται από την εφαρμογή της ψυχολογίας στην παιδαγωγική πράξη. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Φιλοσοφίας, Εκπαίδευσης και Ψυχολογίας με κατεύθυνση στην Ψυχολογία και έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών που γίνεται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Πλέον βρίσκεται στο στάδιο εκπόνησης της διπλωματικής του εργασίας για το 2ο μεταπτυχιακό του στο Π.Μ.Σ. της Ειδικής Αγωγής του Ε.Κ.Π.Α. Είναι ενεργός κοινωνικός ερευνητής ειδικευμένος σε ζητήματα διαφορετικότητας, έχοντας ως κύριο στόχο τη διαμόρφωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων με έμφαση στην καταπολέμηση των κοινωνικών ανισοτήτων και την εξασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην εκπαίδευση και παρέχει επιστημονική εποπτεία ως Παιδαγωγικός Υπεύθυνος για τις δράσεις της Μ.Κ.Ο. «Ρομά χωρίς Σύνορα. Έχει εργαστεί επίσης στο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Παιδιών Ρομά του Κέντρου Διαπολιτισμικής Αγωγής του Ε.Κ.Π.Α. Δούλεψε ως εμψυχωτής σε ιδιωτικά εκπαιδευτικά καλλιτεχνικά προγράμματα σε σχολεία, οπότε η επιστημονική του προσέγγιση βασίζεται σε εναλλακτικούς τρόπους βασισμένους στις τέχνες, στην εμψύχωση, και κυρίως στην ομαδοσυνεργατική. Το προηγούμενο χρόνο ήταν ο ο συντονιστής και υπεύθυνος της δομής των ασυνόδευτων ανηλίκων της ΜΕΤΑδρασης στην Αθήνα. Επίσης σχεδόν κάθε καλοκαίρι συμμετέχει σε κατασκηνωτικές δράσεις από διάφορες θέσεις όπως του εμψυχωτή, του κοινοτάρχη και του αρχηγού, με πιο πρόσφατο ρόλο αυτόν του συνοδού παιδιών ΑμΕΑ. Στην ειδική αγωγή, εργάζεται από το 2015, σχεδόν με όλο το φάσμα των ηλικιών. Βασικό του στόχο αποτελεί η έμπρακτη υποστήριξη οποιουδήποτε μαθητή και γονέα, ώστε να έρθει κάθε παιδί πιο κοντά στην ολοκλήρωση των δυνατοτήτων του.
Ήλια Λέφα
Εργοθεραπεύτρια
Η Ήλια Λέφα είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Σ.Ε.Υ.Π. Τμήμα Εργοθεραπείας).
Έχει επικεντρώσει την κατάρτισή της στην παιδιατρική Εργοθεραπεία έχοντας ολοκληρώσει το σεμινάριο «The Greenspan Floortime Approach» και παρακολουθώντας την εκπαίδευση στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Επιπρόσθετα έχει στο βιογραφικό της πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων όπως η Εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ), σεμινάριο «Άτυπα Εργαλεία Αξιολόγησης για παιδιά & ενήλικες» και άλλα.
Παρακολουθεί ετήσιους εποπτικούς κύκλους στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία.
Έχει εργαστεί σε πολλά πλαίσια αναλαμβάνοντας παιδιά και ενήλικες με νευρολογικές, αναπτυξιακές και ψυχιατρικές διαταραχές.
Ζουρέλλη Ειρήνη
Λογοθεραπεύτρια
Η Ζουρέλλη Ειρήνη είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Α.Τ.Ε.Ι Πατρών με μεταπτυχιακό στην «Ειδική αγωγή και εκπαίδευση» από το πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου. Έχει καταγωγή από τη Μυτιλήνη όπου έχει εργαστεί για 2 χρόνια σε ιδιωτικούς φορείς του νησιού (αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής/σχολικής ηλικίας, τυπικής/μη ανάπτυξης). Έχει αποκτήσει την παιδαγωγική επάρκεια (ΕΠΠΑΙΚ) και έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους θεραπείας και αξιολόγησης μέσω πιστοποιημένων σεμιναρίων, όπως:
- το σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας ΜΑΚΑΤΟΝ
- Blended Learning Seminar
«Η Ρομποτική – το νέο εργαλείο του θεραπευτή»
- Μυολειτουργική αποκατάσταση
- Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας(ΠΛΑΣΗ)
Το τελευταίο διάστημα εργάζεται στον Πρότυπο Χώρο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης ‘MyLittleAcademy’, στη Νέα Σμύρνη, ως λογοθεραπεύτρια, δουλεύοντας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο με τα παιδιά.
Στα πλαίσια της διαρκούς επιμόρφωσής της, παρακολουθεί σεμινάρια και συνέδρια προκειμένου να ενημερώνεται συνεχώς για τις τελευταίες εξελίξεις, τόσο στον τομέα της λογοθεραπείας, όσο και άλλων επιστημών που σχετίζονται άμεσα.
Στυλιανή Κούσουλα
Ειδική Παιδαγωγός
Η Στέλλα Κούσουλα είναι Ειδική Παιδαγωγός. Πραγματοποίησε τις βασικές σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Προγράμματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει αποκτήσει Πιστοποιητικό γνώσης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Braille. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα θεατρικού παιχνιδιού και εικαστικών. Παρακολουθεί σεμινάρια και συνέδρια με σκοπό τη συνεχή επιμόρφωση και εξέλιξή της.
Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, σε ιδιωτικές και δημόσιες δομές. Έχει εμπειρία στην αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. Στo πλαίσιο της πρώιμης παρέμβασης έχει αναλάβει παιδιά με αυτισμό στην προσχολική ηλικία. Ακόμη, παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης σε μαθητές με αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες.
Οι μαθητές μας
Οι μαθητές μας αναπτύσσουν την ανεξαρτησία τους και μαθαίνουν αν κατανοούν τον κόσμο και να συμμετέχουν ενεργά σε αυτόν. Τους δίνεται η δυνατότητα να εξερευνήσουν, να αλληλεπιδράσουν, να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να κατακτήσουν σιγά-σιγά τη μάθηση. Έτσι, θέτουμε τις βάσεις για τη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.
Οι γονείς μας
Σημαντική επίσης είναι η συνεργασία με την οικογένεια. Η συμμετοχή των γονιών επιδιώκεται και κρίνεται απαραίτητη. Η συχνή επαφή και επικοινωνία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και γονείς αποτελεί προτεραιότητα μας.
Γονείς και εκπαιδευτές δημιουργούν μία σχέση που βασίζεται στην αλληλεπίδραση, την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό. Μοιράζονται την ευθύνη της εκπαίδευσης και βοηθούν στην πλήρη επιτυχία του My Little Academy.
Γίνετε μέλος του My Little Academy
Επισκεφτείτε τον χώρο μας – Καλέστε στη γραμματεία της ακαδημίας για ένα ραντεβού (211.2141459).
Μετά το πρώτο ραντεβού για την αρχική συνέντευξη και τη λήψη ιστορικού, υποβάλλετε την αίτηση εγγραφής και καταβάλλετε το αντίστοιχο ποσό για την κατοχύρωση της θέσης σας.