Ποιοι είμαστε
Αγαπητοί γονείς,
To My Little Academy σας καλωσορίζει. Η ακαδημία μας, μεγαλώνει και εξελίσσεται συνεχώς. Βασικός στόχος είναι η γνωστική ανάπτυξη και η προσωπική εξέλιξη των παιδιών βρεφικής και νηπιακής ηλικίας με αναπτυξιακές δυσκολίες, μέσα από τη βιωματική εμπλοκή τους και την αλληλεπίδρασή τους με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι τα παιδιά που θα έρθουν στον χώρο μας να αισθανθούν αγάπη και ασφάλεια.
Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα υγιές και χαρούμενο περιβάλλον, με χώρους πλούσιους σε ερεθίσματα, που δίνουν τη δυνατότητα στο παιδί να εξερευνήσει τον κόσμο γύρω του και ερχόμενο σε συνεχή αλληλεπίδραση μαζί του, να διευρύνει τις γνώσεις του κατακτώντας σιγά-σιγά τη μάθηση. Έτσι, θέτουμε τις βάσεις για τη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
Το «My Little Academy» εφαρμόζει μια πρωτότυπη μέθοδο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης, η οποία στηρίζεται στην πολυαισθητηριακή μάθηση. Δεδομένου ότι η Πρώιμη Παρέμβαση σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης ενός παιδιού αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος, αποτελεί ευθύνη και σκοπό όλων μας να βοηθήσουμε τα παιδιά, ώστε να εξελιχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά, ψυχοκινητικά, ηθικά, αισθητικά και έτσι να μπορέσουν να ενταχθούν πλήρως στο σχολικό τους περιβάλλον.
Προτεραιότητά μας είναι η εφαρμογή ομαδοσυνεργατικών μεθόδων και κατάλληλων παιδαγωγικών πρακτικών που δίνουν ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύξουν τις ιδέες τους, να διατυπώσουν υποθέσεις και να καλλιεργήσουν τις ικανότητες-δεξιότητες τους. Ως κυρίαρχο διδακτικό μέσο αναδεικνύεται το παιχνίδι. Μέσα από αυτό τα παιδιά συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους, μαθαίνουν να συνυπάρχουν με τους άλλους, ενθαρρύνονται να σκέφτονται, να εξερευνούν και να επιλύουν προβλήματα που έχουν νόημα για εκείνα. Το παιχνίδι κινητοποιεί τη φαντασία τους, ενθαρρύνει τη συνεργασία και τον διάλογο βοηθώντας τα να αναπτύξουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να κοινωνικοποιηθούν.
Οι εκπαιδευτές μας
Οι εκπαιδευτές μας καθοδηγούν και ενθαρρύνουν τα παιδιά, πάντα με σεβασμό στους προσωπικούς ρυθμούς του κάθε ενός. Η παιδοκεντρική αντίληψη που δίνει βάση στην ανάπτυξη της ικανότητας και της ατομικότητας, διατρέχει ολόκληρο το μαθησιακό πρόγραμμα του «My Little Academy». Οι εκπαιδευτές του My Little Academy συμμετέχουν συνεχώς σε εκπαιδευτικά σεμινάρια που διοργανώνονται από την ίδια την ακαδημία, αλλά και διεθνώς.
ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Επιστημονικά Υπεύθυνη-Ψυχολόγος/MSc in Special Education
Η Τσεκούρα Αναστασία γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στην επαρχεία. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά ηλικίας 7 και 5 ετών.
Πραγματοποίησε τις βασικές σπουδές της στην Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Luton, στην Αγγλία. Είναι Κάτοχος Επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και του Συστήματος Γραφής Τυφλών Braille. Πιστοποιημένη, εξουσιοδοτημένη συνεργάτης του Α΄ Τεστ Ανιχνευτικής Δοκιμασίας Σχολικής Ετοιμότητας – παιδιά προσχολικής ηλικίας, του «Wisc Test III» Συναισθηματικής Νοημοσύνης– Ελληνική κλίμακα και του «ΠΑΙΣ» – Αναπτυξιακή Δοκιμασία Επικοινωνίας (για παιδιά ηλικίας 18 μηνών-4 ετών). Ταυτόχρονα έχει εκπαιδευτεί στη LEGO-Based Therapy και στην Εκπαιδευτική Ρομποτική για θεραπευτικούς σκοπούς, στις τεχνικές CBT για αντιμετώπιση άγχους και διαχείριση κρίσεων, καθώς και στη μέθοδο SONRISE.
Πραγματοποίησε σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στο University of London (Institute of Education) στην Αγγλία, όπου έλαβε τον τίτλο της Ειδικής Παιδαγωγού (MSc in Special Education-Inclusion and Disabilities Studies). Με τον τίτλο αυτό εργάστηκε σε διάφορα κέντρα θεραπείας-αποκατάστασης και εκπαίδευσης. Στη συνέχεια εισήχθη στο ειδικό γυμνάσιο-λύκειο κωφών βαρήκοων στην Αργυρούπολη, ενώ αργότερα ανέλαβε Επιστημονικά Υπεύθυνη Ψυχολόγος στο Κέντρο Ημέρας Ενηλίκων με Αυτισμό «ΣΕΙΡΙΟΣ», της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.) και εργάστηκε στη Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας ‘Παιδόπολη-Αγία Βαρβάρα’. Λίγο αργότερα ιδιωτεύει, ανοίγοντας το Κέντρο Ανάπτυξης Παιδιού ‘Νοημάθηση’, στη Νέα Σμύρνη και στη συνέχεια τον Πρότυπο Χώρο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης ‘My Little Academy’, στον Άλιμο, όπου και εργάζεται μέχρι σήμερα.
Οι γνώσεις της συμπληρώνονται με την παρακολούθηση πλήθους σεμιναρίων και συνεδρίων, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
ΜΑΡΙΑ ΣΑΒΙΔΑΚΗ
Ψυχοθεραπεύτρια μέσω κίνησης και χορού
Η Μαρία Σαβιδάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Πραγματοποίησε τις βασικές της
σπουδές στην Προσχολική Αγωγή στο Τεχνολογικό και Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Αθήνας. Έχει
εκπαιδευτεί στη Διδασκαλία Χορού στη σχολή Studio One, ενώ παράλληλα, είναι κάτοχος
μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ψυχοθεραπεία μέσω Κίνησης και Χορού “Dance
Movement Therapy” από το Αυτόνομο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, στην Ισπανία.
Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε σε τμήματα δημόσιου νηπιαγωγείου και σε
δημόσιο δημοτικό σχολείο αναλαμβάνοντας παιδιά με επιθετική συμπεριφορά. Επιπλέον,
εργάστηκε ως ψυχοθεραπεύτρια μέσω κίνησης και χορού με ιδιωτικό κέντρο της Βαρκελώνης
αναλαμβάνοντας νήπια και παιδιά που εμπίπτουν στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Την
ίδια περίοδο κατά την απασχόλησή της σε κέντρο το οποίο εξειδικεύεται στις διατροφικές
διαταραχές διεξήγαγε έρευνα για τον αντίκτυπο της Ψυχοθεραπείας μέσω Κίνησης και Χορού σε
έφηβες και νεαρές κοπέλες με διαταραχές πρόσληψης τροφής. Τα αποτελέσματα αυτής της
έρευνας χρησιμοποιήθηκαν για την συγγραφή του επιστημονικού άρθρου με τίτλο:
“Re-Inhabiting One’s Body: Effects of Dance Movement Therapy on Body Image and
Alexithymia in Eating Disorders. A Pilot Study’’, το οποίο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal
of Eating Disorders.
Η συνεχής επιστημονική της κατάρτιση επιτυγχάνεται με την παρακολούθηση πλήθους
σεμιναρίων και συνεδρίων τόσο στον τομέα της ψυχοθεραπείας, των παιδαγωγικών και της
εφηβικής ιατρικής όσο και άλλων άμεσα σχετιζόμενων επιστημονικών κλάδων, στην Ελλάδα
και στο εξωτερικό.
Ήλια Λέφα
Εργοθεραπεύτρια
Η Ήλια Λέφα είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (Σ.Ε.Υ.Π. Τμήμα Εργοθεραπείας).
Έχει επικεντρώσει την κατάρτισή της στην παιδιατρική Εργοθεραπεία έχοντας ολοκληρώσει το σεμινάριο «The Greenspan Floortime Approach» και παρακολουθώντας την εκπαίδευση στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Επιπρόσθετα έχει στο βιογραφικό της πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων όπως η Εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ), σεμινάριο «Άτυπα Εργαλεία Αξιολόγησης για παιδιά & ενήλικες» και άλλα.
Παρακολουθεί ετήσιους εποπτικούς κύκλους στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία.
Έχει εργαστεί σε πολλά πλαίσια αναλαμβάνοντας παιδιά και ενήλικες με νευρολογικές, αναπτυξιακές και ψυχιατρικές διαταραχές.
Μπαταγιάννη Κατερίνα
Λογοθεραπεύτρια
Η Μπαταγιάννη Κατερίνα είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Bsc (Hons) Speech and Language Therapy, Edinburg. Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης ασχολήθηκε με την κλινική εκτίμηση και παρέμβαση παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, διαταραχή αυτιστικού φάσματος και συναφείς διαταραχές. Επιπλέον, έχει εμπειρία στην αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση ενήλικων ατόμων με επίκτητες νευρολογικές διαταραχές και διαταραχές μάσησης / κατάποσης.
Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στο σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας ΜΑΚΑΤΟΝ και στην παρέμβαση της αναπτυξιακής λεκτικής δυσπραξίας (SIMATA). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις εξής θεματολογίες: «Σύγχρονα θέματα παιδαγωγικής, ψυχοπαιδαγωγικής και παιδιατρικής», «Ψυχοπαθολογία στην εφηβεία», «Ειδική Αγωγή: Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης». Τέλος, κατέχει γνώσεις δραματοθεραπείας και θεατρικού παιχνιδιού. Το τελευταίο διάστημα έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην παιδιατρική Λογοθεραπεία, εργαζόμενη στον πρότυπο χώρο πρώιμης παρέμβασης «My Little Academy» και άλλα κέντρα ειδικών θεραπειών.
Στυλιανή Κούσουλα
Ειδική Παιδαγωγός
Η Στέλλα Κούσουλα είναι Ειδική Παιδαγωγός. Πραγματοποίησε τις βασικές σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Προγράμματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει αποκτήσει Πιστοποιητικό γνώσης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Braille. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα θεατρικού παιχνιδιού και εικαστικών. Παρακολουθεί σεμινάρια και συνέδρια με σκοπό τη συνεχή επιμόρφωση και εξέλιξή της.
Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, σε ιδιωτικές και δημόσιες δομές. Έχει εμπειρία στην αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. Στo πλαίσιο της πρώιμης παρέμβασης έχει αναλάβει παιδιά με αυτισμό στην προσχολική ηλικία. Ακόμη, παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης σε μαθητές με αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες.
Κατσανέα Ελπίδα
Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής
Η Κατσανεα Ελπίδα ειναι απόφοιτη του τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγης στην Προσχολική Ηλικια του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΤΕΑΠΗ).
Οι μαθητές μας
Οι μαθητές μας αναπτύσσουν την ανεξαρτησία τους και μαθαίνουν αν κατανοούν τον κόσμο και να συμμετέχουν ενεργά σε αυτόν. Τους δίνεται η δυνατότητα να εξερευνήσουν, να αλληλεπιδράσουν, να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να κατακτήσουν σιγά-σιγά τη μάθηση. Έτσι, θέτουμε τις βάσεις για τη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.
Οι γονείς μας
Σημαντική επίσης είναι η συνεργασία με την οικογένεια. Η συμμετοχή των γονιών επιδιώκεται και κρίνεται απαραίτητη. Η συχνή επαφή και επικοινωνία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και γονείς αποτελεί προτεραιότητα μας.
Γονείς και εκπαιδευτές δημιουργούν μία σχέση που βασίζεται στην αλληλεπίδραση, την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό. Μοιράζονται την ευθύνη της εκπαίδευσης και βοηθούν στην πλήρη επιτυχία του My Little Academy.
Γίνετε μέλος του My Little Academy
Επισκεφτείτε τον χώρο μας – Καλέστε στη γραμματεία της ακαδημίας για ένα ραντεβού (210 98 40 691).
Μετά το πρώτο ραντεβού για την αρχική συνέντευξη και τη λήψη ιστορικού, υποβάλλετε την αίτηση εγγραφής και καταβάλλετε το αντίστοιχο ποσό για την κατοχύρωση της θέσης σας.