Ποιοι είμαστε
Αγαπητοί γονείς,
To My Little Academy σας καλωσορίζει. Η ακαδημία μας, μεγαλώνει και εξελίσσεται συνεχώς. Βασικός στόχος είναι η γνωστική ανάπτυξη και η προσωπική εξέλιξη των παιδιών βρεφικής και νηπιακής ηλικίας με αναπτυξιακές δυσκολίες, μέσα από τη βιωματική εμπλοκή τους και την αλληλεπίδρασή τους με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι τα παιδιά που θα έρθουν στον χώρο μας να αισθανθούν αγάπη και ασφάλεια.
Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα υγιές και χαρούμενο περιβάλλον, με χώρους πλούσιους σε ερεθίσματα, που δίνουν τη δυνατότητα στο παιδί να εξερευνήσει τον κόσμο γύρω του και ερχόμενο σε συνεχή αλληλεπίδραση μαζί του, να διευρύνει τις γνώσεις του κατακτώντας σιγά-σιγά τη μάθηση. Έτσι, θέτουμε τις βάσεις για τη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
Το «My Little Academy» εφαρμόζει μια πρωτότυπη μέθοδο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης, η οποία στηρίζεται στην πολυαισθητηριακή μάθηση. Δεδομένου ότι η Πρώιμη Παρέμβαση σε όλους τους τομείς της ανάπτυξης ενός παιδιού αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος, αποτελεί ευθύνη και σκοπό όλων μας να βοηθήσουμε τα παιδιά, ώστε να εξελιχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά, ψυχοκινητικά, ηθικά, αισθητικά και έτσι να μπορέσουν να ενταχθούν πλήρως στο σχολικό τους περιβάλλον.
Προτεραιότητά μας είναι η εφαρμογή ομαδοσυνεργατικών μεθόδων και κατάλληλων παιδαγωγικών πρακτικών που δίνουν ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύξουν τις ιδέες τους, να διατυπώσουν υποθέσεις και να καλλιεργήσουν τις ικανότητες-δεξιότητες τους. Ως κυρίαρχο διδακτικό μέσο αναδεικνύεται το παιχνίδι. Μέσα από αυτό τα παιδιά συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους, μαθαίνουν να συνυπάρχουν με τους άλλους, ενθαρρύνονται να σκέφτονται, να εξερευνούν και να επιλύουν προβλήματα που έχουν νόημα για εκείνα. Το παιχνίδι κινητοποιεί τη φαντασία τους, ενθαρρύνει τη συνεργασία και τον διάλογο βοηθώντας τα να αναπτύξουν τις γλωσσικές τους ικανότητες και να κοινωνικοποιηθούν.
Οι εκπαιδευτές μας
Οι εκπαιδευτές μας καθοδηγούν και ενθαρρύνουν τα παιδιά, πάντα με σεβασμό στους προσωπικούς ρυθμούς του κάθε ενός. Η παιδοκεντρική αντίληψη που δίνει βάση στην ανάπτυξη της ικανότητας και της ατομικότητας, διατρέχει ολόκληρο το μαθησιακό πρόγραμμα του «My Little Academy». Οι εκπαιδευτές του My Little Academy συμμετέχουν συνεχώς σε εκπαιδευτικά σεμινάρια που διοργανώνονται από την ίδια την ακαδημία, αλλά και διεθνώς.
ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Επιστημονικά Υπεύθυνη-Ψυχολόγος/MSc in Special Education
Η Τσεκούρα Αναστασία γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στους Δελφούς. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά ηλικίας 7 και 9 ετών. Πραγματοποίησε τις βασικές σπουδές της στην Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Luton στην Αγγλία. Είναι κάτοχος επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και του Συστήματος Γραφής Τυφλών Braille. Πιστοποιημένη, εξουσιοδοτημένη συνεργάτης του Α΄ Τεστ Σχολικής Ετοιμότητας για παιδιά προσχολικής ηλικίας, του «Wisc Test III» Συναισθηματικής Νοημοσύνης και του «ΠΑΙΣ» τεστ – Αναπτυξιακή Δοκιμασία Επικοινωνίας (για παιδιά ηλικίας 18 μηνών – 4 ετών). Ταυτόχρονα έχει εκπαιδευτεί στη LEGO-Based Therapy και στην Εκπαιδευτική Ρομποτική για θεραπευτικούς σκοπούς, στις τεχνικές CBT για την αντιμετώπιση άγχους και διαχείριση κρίσεων, καθώς και στη μέθοδο SONRISE. Είναι κάτοχος διπλώματος BACB στην εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό – ΑΒΑ.
Πραγματοποίησε σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στο University of London (Institute of Education) στην Αγγλία, όπου έλαβε τον τίτλο της Ειδικής Παιδαγωγού εξειδικευμένη στη Συμπερίληψη παιδιών σε τυπικές τάξεις (MSc in Special Education-Inclusion and Disabilities Studies). Με τον τίτλο αυτό εργάστηκε σε διάφορα κέντρα θεραπείας, αποκατάστασης και εκπαίδευσης. Παράλληλα εξειδικεύτηκε στην εκπαίδευση Χαρισματικών Μαθητών, ενώ στη συνέχεια εισήχθη στο ειδικό γυμνάσιο-λύκειο κωφών βαρήκοων στην Αργυρούπολη. Αργότερα ανέλαβε Επιστημονικά Υπεύθυνη – Ψυχολόγος στο Κέντρο Ημέρας Ενηλίκων με Αυτισμό «ΣΕΙΡΙΟΣ» της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.) και εργάστηκε στη Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας ‘Παιδόπολη-Αγία Βαρβάρα’. Λίγο αργότερα ιδιωτεύει, ανοίγοντας το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ‘Νοημάθηση, στη Νέα Σμύρνη και στη συνέχεια τον Πρότυπο Χώρο Πρώιμης Παιδικής Παρέμβασης ‘MyLittleAcademy’ στον Άλιμο, όπου εργάζεται μέχρι σήμερα. Οι γνώσεις της συμπληρώνονται με την παρακολούθηση πλήθους σεμιναρίων και συνεδριών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Αναγνώστου Νεφέλη
Εργοθεραπεύτρια
Η Αναγνώστου Νεφέλη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Queen Margaret University στο Εδιμβούργο. Στα πλαίσιατης πρακτικής άσκησης εργάστηκε στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο στην ψυχιατρικήπαιδιατρική πτέρυγα, στο κέντρο αποκατάστασης «Ανάπλαση» και σε παιδιατρικά ιδιωτικά κέντρα στην Αττική. Είναι κάτοχος της Μεθόδου Νευροεξελικτικής Αγωγής Bobath. Έχειπαρακολουθήσει παιδιατρικά σεμινάρια που αφορούν στο φάσμα του αυτισμού, στη ΔΕΠΥ καιστην παρέμβαση σε σχολικά πλαίσια. Έχει τελειώσει τρίμηνο πρόγραμμα με θέμα Νευροεπιστήμες και Εκπαίδευση στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Έχει 4 χρόνια προϋπηρεσία στον παιδιατρικό κλάδο της εργοθεραπείας και σε σχολικά πλαίσια ως παράλληλη στήριξη, ενώ παράλληλα έχει αναλάβει εξωτερικά προγράμματα παιδιών με αυτισμό ηλικίας 4-15. Τα εξωτερικά προγράμματα εξατομικεύονται και σε παιδιά μη τυπικής ανάπτυξης στο κομμάτι των αθλητικών δραστηριοτήτων.
Καλαβρέζου Κατερίνα
Λογοθεραπεύτρια
Η Καλαβρέζου Κατερίνα γεννήθηκε και κατοικεί στην Αθήνα, είναι παντρεμένη και έχει ένα παιδί ηλικίας 5 ετών. Είναι απόφοιτη του τμήματος λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, κοινού διαπανεπιστημιακού μεταπτυχιακού προγράμματος με το Πανεπιστήμιο Πατρών. Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης ασχολήθηκε κυρίως με την πρώιμη παρέμβαση, την κλινική εκτίμηση και παρέμβαση παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές, αλλά και με διαταραχές λόγου-ομιλίας. Είναι κάτοχος πιστοποίησης της μεθόδου εκπαίδευσης καίριων δεξιοτήτων introduction to Privotal Response Treatment (PRT) βασισμένη στις Αρχές της Εφαρμοσμένης Συμπεριφορικής Ανάλυσης – ΑΒΑ, που αποτελεί ένα από τα λίγα περιεκτικά προγράμματα θεραπείας-αντιμετώπισης των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Έχει εκπαιδευτεί στην μέθοδο TEACCH, στο σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, αλλά και στη γραφή Braille. Επιπλέον έχει πιστοποιημένη κατάρτιση στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα πλαίσια παρακολούθησης ετήσιου επιμορφωτικού προγράμματος στην Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι γνώσεις της συμπληρώνονται και συνεχίζουν να εξελίσσονται με την παρακολούθηση πλήθους σεμιναρίων και συνεδρίων που αφορούν κυρίως στον παιδιατρικό πληθυσμό.
Λαμπροπούλου Κατερίνα
Ψυχολόγος
Η Λαμπροπούλου Κατερίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Κυβερνοψυχολογία, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης, εργάστηκε στην Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΦΑΙΝΑΡΕΤΗ, δομή για την προαγωγή της ψυχικής υγείας της εγκύου, λεχωίδας και νέας μητέρας, του βρέφους και της ευρύτερης οικογένειας. Κατά το διάστημα αυτό, ανέλαβε τη λήψη ιστορικού, τη συγγραφή εξατομικευμένου σχεδίου φροντίδας, την υποστήριξη νέων γονέων και την επιμόρφωση σχετικά με τις περιγεννητικές ψυχικές διαταραχές. Παράλληλα, έχει διεξάγει έρευνα σχετικά με την επίδραση των χαρακτηριστικών προσωπικότητας στον εθισμό στα ΜΚΔ και τον Φόβο της Απώλειας. Είναι κάτοχος διπλώματος στη Δικαστική Ψυχολογία, πιστοποιητικού ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Οικογένειας και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τα κλινικά χαρακτηριστικά, τη διαφοροδιάγνωση και εκπαίδευση ατόμων με Αυτισμό, Asperger και ΔΕΠ-Υ, τη θεραπεία παιδικών φοβιών, τη διαμόρφωση θεραπευτικής σχέσης στην Κλινική και Συμβουλευτική Ψυχολογία και τη χρήση τεχνικών CBT για την αντιμετώπιση αγχωδών διαταραχών και διαχείριση κρίσεων. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται στο πρότυπο κέντρο πρώιμης παρέμβασης «MyLittleAcademy» και η συνεχής επιστημονική της κατάρτιση επιτυγχάνεται με την παρακολούθηση σεμιναρίων και συνεδρίων στους τομείς της Παιδοψυχολογίας, Συμβουλευτικής, Κυβερνοψυχολογίας και της CBT θεραπείας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Στυλιανή Κούσουλα
Ειδική Παιδαγωγός
Η Στέλλα Κούσουλα είναι Ειδική Παιδαγωγός. Πραγματοποίησε τις βασικές σπουδές της στο τμήμα Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Προγράμματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει αποκτήσει Πιστοποιητικό γνώσης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Braille. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα θεατρικού παιχνιδιού και εικαστικών. Παρακολουθεί σεμινάρια και συνέδρια με σκοπό τη συνεχή επιμόρφωση και εξέλιξή της.
Τα τελευταία πέντε χρόνια εργάζεται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, σε ιδιωτικές και δημόσιες δομές. Έχει εμπειρία στην αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. Στo πλαίσιο της πρώιμης παρέμβασης έχει αναλάβει παιδιά με αυτισμό στην προσχολική ηλικία. Ακόμη, παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης σε μαθητές με αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες.
Μιντζιβίρη Μαρία
Ψυχολόγος
Η Μιντζιβίρη Μαρία γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει κάνει μεταπτυχιακό στις Νευροεπιστήμες και τα Νευροεκφυλιστικά Νοσήματα στο τμήμα Ιατρικής ΑΠΘ. Το κύριο ερευνητικό και κλινικό ενδιαφέρον της επικεντρώνεται στον τομέα της Νευροψυχολογίας και της Γνωστικής Ψυχολογίας. Έχει εργαστεί ως εθελόντρια στο παράρτημα χρόνιων παθήσεων «Ο Άγιος Παντελεήμων», του κέντρου κοινωνικής πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας. Σήμερα, εργάζεται ως ψυχολόγος σε κέντρα φιλοξενίας ατόμων με χρόνιες παθήσεις. Επιπλέον, έχει ειδικευτεί στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και αναλαμβάνει συνεδρίες με παιδιά και εφήβους για τη διενέργεια ψυχομετρικών τεστ, ατομικής έκθεσης και πλάνου, με βάση τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών.
Οικονομίδου Κυριακή
Ψυχοθεραπεύτρια
Η Οικονομίδου Κυριακή μεγάλωσε, ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Το 1999 ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στην Ψυχολογία (BSc Special Psychology) στο πανεπιστήμιο του Hull, στην Αγγλία. Το 2000 κατέκτησε τον Μεταπτυχιακό Τίτλο Ειδίκευσης στην Ψυχολογία και Υγεία (MSc in Psychology and Health). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας στη διάγνωση, θεραπεία και αποκατάσταση παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες, εκπαιδεύτηκε στις τεχνικές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς – LOVAS (ΑΒΑ), στο Γλωσσικό Πρόγραμμα Εναλλακτικής Μορφής Επικοινωνίας – ΜΑΚΑΤΟΝ και πιστοποιήθηκε στο “Σύστημα Επικοινωνίας με Ανταλλαγή Εικόνων- PECS. Παράλληλα εκπαιδεύτηκε στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές δημοτικού. Επιπρόσθετα, το 2010 ολοκλήρωσε την 4ετή της εκπαίδευση ως ψυχοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στην Συστημική Ψυχοθεραπεία (οικογενειακή ψυχοθεραπεία). Καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής της καριέρας εργάστηκε σε ιδιωτικούς φορείς θεραπείας και αποκατάστασης (πρώιμη παρέμβαση, θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό, ΔΕΠΥ, μαθησιακές δυσκολίες, εκπαίδευση και συμβουλευτική γονέων, ψυχοθεραπευτική παρέμβαση σε ενήλικες, παιδία και εφήβους, καθώς και σε ομάδες). Επίσης, προσέφερε τις υπηρεσίες της ως ψυχολόγος σε σχολεία (δημόσια και ιδιωτικά) και συμμετείχε σε πανεπιστημιακά ερευνητικά προγράμματα για την αναβάθμιση και επέκταση του θεσμού της εκπαίδευσης ατόμων με αυτισμό στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (σχεδίαση και δημιουργία του περιεχομένου εφαρμογών / λογισμικού). Συμμετείχε στην παρουσίαση και αρθρογράφηση διαφόρων επιστημονικών θεμάτων. Παράλληλα, εργάζεται ως συστημική ψυχοθεραπεύτρια.
Ριζεάκου Αλεξάνδρα
Ψυχοθεραπεύτρια
Η Ριζεάκου Αλεξάνδρα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ολοκληρώνοντας την πρακτική της στο Ελληνικό κέντρο ψυχικής υγιεινής και ερευνών και μελετώντας τη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Έπειτα, ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Προσωποκεντρική Προσέγγιση στη Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία στο πανεπιστήμιο της Γλασκώβης της Σκωτίας, με ερευνητικό επίκεντρο την ανάπτυξη της αυτό-εικόνας. Το ερευνητικό της έργο δημοσιεύτηκε σε διεθνές επιστημονικό περιοδικό και παρουσιάστηκε από την ίδια στο διεθνές συνέδριο προσωποκεντρικής και βιωματικών ψυχοθεραπειών. Στόχος της ως θεραπεύτρια είναι η παροχή ενός ασφαλούς θεραπευτικού κλίματος με ενσυναίσθηση και άνευ όρων αποδοχή που να διευκολύνει την ανάπτυξη του κάθε προσώπου. Επικοινωνεί τόσο μέσα από τον διάλογο, όσο και εντάσσοντας στο θεραπευτικό πλαίσιο τις εκφραστικές τέχνες και το παιχνίδι, ενώ παράλληλα έχει εκπαιδευτεί και στη συμβουλευτική σε εξωτερικούς χώρους εκτός γραφείου. Τέλος, αρθρογραφεί σε δημοφιλείς σελίδες ψυχικής υγείας και ψυχοεκπαίδευσης και δημιουργεί ψηφιακό περιεχόμενο με θέμα την ψυχική υγεία, προκειμένου να συμβάλει στην εξάλειψη του στίγματος.
Συμεωνίδης Λάζαρος
Εργοθεραπευτής
Ο Συμεωνίδης Λάζαρος γεννήθηκε στην Πρέβεζα, ενώ ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος εργοθεραπείας από το Queen MargaretUniversity. Στα πλαίσια της πρακτικής του άσκησης, έχει πραγματοποιήσει τις κλινικές του σε κέντρα αποκατάστασης παιδιών και εφήβων. Εκπαιδεύτηκε στην πρώιμη παρέμβαση, όπου είναι ο τομέας που έχει επικεντρωθεί το ενδιαφέρον του. Κατά τα τελευταία 4 χρόνια της εμπειρίας του έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών με παιδιά ηλικίας 3 έως 10 ετών και ως συνοδός παράλληλης στήριξης. Έχει συντονίσει καλοκαιρινό camp με παιδιά τυπικής και μη ανάπτυξης στον Πειραιά, όπου και ήταν υπεύθυνος στο πρόγραμμα πισίνας. Στο κέντρο μας συντονίζει μαθήματα εξωτερικών προγραμμάτων όπου στοχεύουν στην ομαλή ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, δραστηριότητες καθημερινής ζωής κ.α.Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τον αυτισμό, τη ΔΕΠΥ, τηνοητικήυστέρηση, καθώς και σεμινάρια γραφοκινητικών δεξιοτήτων. Πλέον είναι κάτοχος του level 1 στην αισθητηριακή ολοκλήρωση και συνεχίζει τη δια βίου εκπαίδευση.
dogtherapy.gr
Ο οργανισμός dogtherapy.gr αποτελεί τον μοναδικό με εξειδίκευση στην παρέμβαση με τη βοήθεια σκύλων θεραπείας. Δημιουργήθηκε από τον πιστοποιημένο εκπαιδευτή και χειριστή σκύλων θεραπείας και υπηρεσίας Κοίλια Κώστα και στελεχώθηκε με την εκπαιδεύτρια και πιστοποιημένη χειρίστρια σκύλων θεραπείας Θανάσουλα Κωνσταντίνα, καθώς και με επαγγελματίες ειδικής αγωγής. Τα μέλη του οργανισμού έχοντας στο βιογραφικό τους σπουδές, σεμινάρια και ειδικεύσεις (Ελλάδα, Αγγλία, Γερμανία, Ρωσία, Αμερική, Ολλανδία κ.ά.) σχετικά με το συγκεκριμένο είδος παρεμβάσεων, παρέχουν προγράμματα ατομικά και ομαδικά σε άτομα όλων των ηλικιών με σωματικές ή ψυχικές ιδιαιτερότητες. Συγκεκριμένα ο σκύλος θεραπείας είναι ειδικά εκπαιδευμένος για παροχή βοήθειας και συντροφιάς σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν καταστάσεις με έντονο στρες σε μονάδες θεραπείας όπως νοσοκομεία, γηροκομεία, ειδικά σχολεία, σε φυσικές καταστροφές και σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπτυξιακές διαταραχές καθώς και σε ανθρώπους με ψυχιατρικά ή ψυχολογικά προβλήματα. Ο οργανισμός dogtherapy.gr εκτός των παρεμβάσεων, ειδικεύεται και στην εκπαίδευση σκύλων υπηρεσίας (service dogs) για τα άτομα που τα χρειάζονται (αυτισμός, PTSD, άγχος κ.ά.).
Μαρινέλα Σινάνι
Λογοθεραπεύτρια
Η Μαρινέλα Σινάνι μεγάλωσε στον Πειραιά. Είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηπείρου Α.ΤΕΙ Ιωαννίνων. Από το 2014 έχει εργαστεί σε πλαίσια και ιδιωτικές θεραπευτικές μονάδες, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία, τόσο στις εξελικτικές όσο και στις αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου και της επικοινωνίας. Την κέρδισε ο παιδιατρικός πληθυσμός, γιατί όπως παραδέχεται η ίδια «το να εργάζομαι με παιδιά με κάνει να διατηρώ την παιδικότητα μου». Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδεύσεις κλασικών και σύγχρονων θεραπευτικών μεθόδων και συστημάτων επικοινωνίας όπως PECS, MAKATON και TEACCH. Έχει παρακολουθήσει ένα μεγάλο αριθμό σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων, όπως η προσέγγιση για μωρά με προβλήματα σίτισης, η αναπτυξιακή προσέγγιση στην Εισαγωγή Στερεών Τροφών, Κοινωνικές Ιστορίες για τον Αυτισμό, Διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Διαταραχές Λόγου – Αξιολόγησης και Τεχνικές Παρέμβασης, Μαθησιακές Δυσκολίες, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και Θεραπείες Τραυλισμού.
Οι μαθητές μας
Οι μαθητές μας αναπτύσσουν την ανεξαρτησία τους και μαθαίνουν αν κατανοούν τον κόσμο και να συμμετέχουν ενεργά σε αυτόν. Τους δίνεται η δυνατότητα να εξερευνήσουν, να αλληλεπιδράσουν, να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να κατακτήσουν σιγά-σιγά τη μάθηση. Έτσι, θέτουμε τις βάσεις για τη σωστή και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.
Οι γονείς μας
Σημαντική επίσης είναι η συνεργασία με την οικογένεια. Η συμμετοχή των γονιών επιδιώκεται και κρίνεται απαραίτητη. Η συχνή επαφή και επικοινωνία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και γονείς αποτελεί προτεραιότητα μας.
Γονείς και εκπαιδευτές δημιουργούν μία σχέση που βασίζεται στην αλληλεπίδραση, την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό. Μοιράζονται την ευθύνη της εκπαίδευσης και βοηθούν στην πλήρη επιτυχία του My Little Academy.
Γίνετε μέλος του My Little Academy
Επισκεφτείτε τον χώρο μας – Καλέστε στη γραμματεία της ακαδημίας για ένα ραντεβού (210 98 40 691).
Μετά το πρώτο ραντεβού για την αρχική συνέντευξη και τη λήψη ιστορικού, υποβάλλετε την αίτηση εγγραφής και καταβάλλετε το αντίστοιχο ποσό για την κατοχύρωση της θέσης σας.